8 stycznia 2014

Makijaż inspirowany bajką - Arielka - Mała syrenka

W jednej z ostatnich notek dostałam zapytanie, czy zrobiłabym makijaż inspirowany Arielką z bajki Mała Syrenka. 
Pomyślałam, czemu nie?
Zbliża się okres karnawału, więc może mój makijaż zainspiruje jedną z was do lekkiego szaleństwa na oku. 

Makijaż głównie skupiony na oczach i chociaż nie mam czerwonych/rudych włosów to brwi zrobiłam tematycznie czerwone. Nie chciałam jednak żeby wyszło typowo wieczorowo, czyli ciemne oko.
Miało być bajkowo - kolorowo, a więc jest.




Użyłam głównie kosmetyków kolorowych Lime Crime
szminka - Retrofuturist

paletki - Palette d'Antoinette i Chinadoll


Chcielibyście zobaczyć makijaż inspirowany postacią z filmu lub bajki?
Propozycje piszcie w komentarzach!




twitter @RealAguss
instagram @RealAguss
pinterest RealAguss

2 komentarze: