3 marca 2014

Rebel Fairy - wredna wróżka - YouTube makeup tutorial

Wkręciło mnie robienie filmików ;)

Tym razem postanowiłam troszeczkę poszaleć, nie koniecznie z kolorami.

Od dawna miałam w głowie makijaż z ciemnymi ustami. Kilka miesięcy temu kupiłam niesamowicie ciemną szminkę marki Sephora numer R24, niestety nie miałam okazji dobrze jej przedstawić.
Dzisiaj ta szminka gra wiodącą rolę w makijażu na filmiku poniżej.
Zapraszam.






Zauważyłam, że na filmiku niechcący pominęłam moment, w którym maluję dolne rzęsy na biało. Zrobiłam to używając białej "jumbo" kredki NYX i białego matowego cienia Sugarpill








Użyłam:

Bourjois - healthy mix foundation- 51 light vanilla
Coverderm - compact powder - 1
Astor - Perfect Stay concealer - 001 Ivory
Lime Crime - palette d'Antoinette - silver, pink, orange and lila
Lime Crime - Alchemy palette - purple
Sugarpill - Tako pressed eyeshadow
NYX - white jumbo eye pencil - milk
Maybelline - mascara - the Collosal Volum' express
AVON - mocha latte - matowy cień na brwi
Catrice - clear brow styling gel
Classics - dark waterproof lipliner
Sephora - creme lipstick - R24


Mam nadzieję że się podoba taki makijaż.
Czy chcielibyście zobaczyć więcej filmików z makijażem dziennym, czy bardziej szalonym?

Czekam na propozycje w komentarzach!


W następnej notce makijaż i video we współpracy z członkinią 
Heisswasser Production


twitter @RealAguss
instagram @RealAguss
pinterest RealAguss

2 komentarze: