8 maja 2012

Tag 11 pytań




1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
 
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
 
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
 
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 
Zostałam otagowana przez http://carmillabeauty.blogspot.com 
Dzięki za zaproszenie ;)
 
 1.Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
żelowy Eyeliner z Essence 
 
2.Jaki wolisz makijaż,naturalny czy jaskrawych kolorach? 
Może nie tyle w jaskrawych, co w ciemnych ;)
 
3.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Zostać uznaną makijażystką - nie tylko w Polsce
 
4.Twój typ faceta?
Słodki, zabawny, tolerancyjny, nieograniczony stereotypami...
 
5.Kim chciałaś zostać jak byłaś mała?
Weterynarzem i paleontologiem - dziwne miałam zainteresowania jak na dziewczynkę
 
6.Ulubiona potrawa?
Domowy rosół z kury przyrządzony przez mojego tatę...pychota...
 
7.Masz idola? Jeśli tak,to kto to jest?
Stefani Joanne Angelina Germanotta, pseudonim Lady Gaga.
Jej wizerunek jest oczywiście ważny, ale podziwiam ją za bycie otwartą na różne wyzwania, wspieranie wszelakich akcji społecznych, stworzenie fundacji zapobiegającej zastraszaniu w szkołach, zainteresowanie tym co się dzieje wśród jej fanów i nie tylko no i oczywiście za bezbłędną muzykę. Wiem, ze o gustach się nie dyskutuję, ale jej muzyka trafia w moje uznanie (don't judge)
 
8.Czy lubisz wykonywać makijaż komuś?
Uwielbiam, niestety nie mam ku temu wielu okazji. Chwytam się jednak każdej możliwej okazji.
 
9.W jakim kolorze czujesz się najlepiej ?
Czarny dominuje w mojej szafie, gdyż ten kolor jest  bezpieczny i można nim jednocześnie pokazać pazur w odpowiednich momentach ;)
 
10.Gdzie najchętniej kupujesz kosmetyki w: internecie,drogerii,perfumerii(podaj adres strony lub nazwę)
Gdybym mogła wykupiłabym cały internetowy sklep MAC...
Osobiście kupuję w Rossmanie, Douglasie...w Sephorze jeszcze mi się nie zdarzyło niczego nabyć.
Sklepy internetowe to głównie Cocolita i Restyle
 
11.Jakich kosmetyków masz najwięcej?(kolorowe,pielęgnacyjne,do oczu itp.)
Kolorowe do oczu - cienie,, cienie i jeszcze więcej cieni. Nie twierdzę, że wszystkie są dobrej jakości, ale wszystkie kocham ;)
 
Odejdę nieco od zasad chociaż wiem, że nie powinnam i nie taguję osób tylko dlatego, że nie mam wystarczającej ilości obserwujących, a ci, których mam już brali udział w tym tagu. Jeżeli ktoś chce, to proszę bardzo, można odpowiedzieć na pytania wymyślone przeze mnie

Moje pytanka dla zainteresowanych:
 
1. Czy według ciebie marka (mówimy o kosmetykach) ma znaczenie?
2.  Jak długo interesujesz się makijażem, bądź pracujesz jako makijażystka?
3. Wolisz kupować kosmetyki przez internet czy w drogeriach?
4. Widzisz kosmetyk testowany na zwierzętach a bardzo go chcesz - bierzesz, czy odkładasz?
5. Czy często kupujesz kosmetyki za granicą?
6. Kto jest twoją inspiracją (w życiu lub w makijażu)?
7. Ile jesteś w stanie wydać miesięcznie na kosmetyki?
8. Wyobraź sobie siebie jako znaną makijażystkę - którą gwiazdę chciałabyś pomalować?
9. Kosmetyk bez którego nie możesz się obyć, to...?
10. Masz konta na zagranicznych stronach, gdzie publikujesz swoje makijaże, kosmetyki, zainteresowania? Jak chcesz - podaj 
11. Lubisz brać udział w tagowych zabawach?

Jak wspominałam - kto chce niech się bawi, nikogo nie taguję
 
Matura z matematyki poszła...całkiem, całkiem 
 
Piosenka na dzisiaj?
 
Lana del Rey - Million Dollar Man  oraz  Lolita
 
 

5 komentarzy:

  1. Kurcze,jesteśmy do siebie zadziwiajaco podobne :) Jakbyś była gdzieś w okolicach Cieszyna to ja jestem chętna na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super :) a co będziesz studiować? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem kiepska z angielskiego i mam beznadziejnego nauczyciela, gdyby Tobie się udało zostać nauczycielem to będę pierwsza chętna na dodatkowe nauczanie :)
    Mam nadzieje że już po liceum będę mogła pracować jako wizażystka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram sie do liceum gdzie właśnie będę się uczyła na kosmetyczkę :) I po tej szkole mam taki plan żeby zrobić jeszcze w rok technika,a potem jedno osobową firmę założyć jako wizażystka, więc jak coś będę o Tobie pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny to nowy biały, prawda?

    Co do punktu 4 i idealnego faceta- ośmielę się mieć propozycję.
    Chyba wiesz, kogo mam na myśli, prawda?


    Zgadłaś! Mam na myśli Filozofa XXI wieku, wpasowuje się w Twoje kryteria :)

    I takw ogóle to pamiętaj, że jeszcze mnie musisz kiedys pomalować na szalony niebieski, pamiętasz? ;)

    OdpowiedzUsuń