2 sierpnia 2012

Czasami rysuję vol.2

Tytuł notki mówi sam za siebie - druga część moich "dzieł sztuki"

Na pierwszy ogień idzie Marta z Welcome to my make-up world...


Skan bardzo słabej jakości - zżera całe cieniowanie twarzy, dlatego dodaję jeszcze zdjęcie rysunku




Kolejny rysunek jest nieskończony - nie mam pomysłu na kolor tej firanki/spódnicy
Wszelkie sugestie są mile widziane ;)

I ostatnie dzieło jest...trochę skomplikowane.
Narysowałam Daphne Groeneveld i w pośpiechu skopiowałam rysunek w ksero po czym oryginał zaginął.
Jedyne co mogę zaprezentować, to kiepskiej jakości skan/kopia

To tyle z rysunków na dzisiaj.
Wszelakie opinie mile widziane ;)

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjne rysunki :) Zazdroszczę takiego talentu :)

    Gratulacje wyróżnienia w konkursie u Marty :) Twoja praca była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest różnica między narysowanymi pracami a tymi z pohotoshpa :) A po Twojej widać, że masz talent :) I do tego jeszcze jesteś skromna co jest jak dla mnie dodatkowym plusem :)

      Usuń
  2. Ej Ty masz talent dizewczyno :)

    PS: bardzo bym cie prosila bys uzunela weryfikacje komentarza poprzez przepisanie hasla - bardzo to uciazliwe i szkoda czasu na to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś malować, projektować i w ogóle! Nie marnuj talentu! :) Ja już Ci dziękowałam, ale podziękuję raz jeszcze :)

    Spódnicę - firankę pomaluj na koral :>

    I za Miką - plis, usuń weryfikację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super rysuneczki lalko:P

    OdpowiedzUsuń