2 sierpnia 2012

Green Mist make-up

Kolejne malowidło! 

Tym razem na mojej twarzy ;)


Zdjęcie bez flasha:


 Zdjęcia z flashem:




Całość:

Użyłam:


twarz
podkład Max Faxtor Xperience Weightless Foundation - 40 Light Ivory
puder MeMeMe Weightless Loose Powder
brwi
paletka Sleek MakeUP Ultra Mattes V2 darks  -  brązowy cień
oczy
paletka Sleek MakeUP PPQ Me, Myself & Eye - popielaty/czarno-zielony/srebrny
kredka M·A·C Kohl Power Eye Pencil - Feline
cień M·A·C Jealousy Wakes
maskara M·A·C Plush Lash mascara
maskara Bobbi Brown Extreme Party mascara
eyeliner M·A·C  boot black
usta
srebrny cień z paletki Sleek MakeUP PPQ Me, Myself & Eye

Mam nadzieję, że się podoba ;)
Dziękuję Marcie za opublikowanie mojego rysunku/portretu, który mogliście zobaczyć we wcześniejszej notce, to wiele dla mnie znaczy, buziaki :)

Aguss xox

2 komentarze:

  1. Super! Widze postep w Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koktajl mołotowa8 sierpnia 2012 23:21

    postęp? Ona od zawsze była utalentowana, postęp można zobaczyć u osób bez talentu, które się próbują talentu wyuczyć.

    OdpowiedzUsuń