28 grudnia 2012

Golden Fish makijaż sylwestrowy / karnawałowy

Po kolejnej długiej przerwie ponownie wracam, tym razem z makijażem sylwestrowym.

Prosta "złota rybka"




Użyłam

Złoty cień z paletki Lime Crime Chinadoll
Jasny perłowy cień z paletki Lime Crime Alchemy
Ciemny brązowy cień z paletki AVON Sueded Nude
Eyeliner MAC Bood Black
Maskara Maybelline the Colossal volum' express

Podkład mieszanka MaxFactor weightless foundation 40 i 45 wraz z białym podkładem StarGazer 
Puder MeMeMe Flawless loose powder
Róż różowy cień z paletki Lime Crime Palette d'Antoinette 



Miałam okazję malować dzisiaj Lils


 


 


Szczęśliwego Nowego Roku,
życzy wam Aguss

3 komentarze:

  1. Podoba mi się Twoja propozycja makijażu na Sylwestra. Ja, niestety, będę musiała zadowolić się czymś prostszym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta rybka. Cudny kolor :)

    obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło super! ja nie szaleję, bo siedzimy w domku;) chyba, że tak dla siebie coś tam wymyślę na szybko = pełna improwizacja:D

    OdpowiedzUsuń