4 czerwca 2013

Summer Sea makeup - zbliża się lato (choć tego nie widać...)

Sezon wakacyjny oficjalnie rozpoczęty. Zasypują nas tutoriale makijaży na lato, wiec dorzucę coś od siebie
Makijaż robiłam dokładnie w dzień dziecka, zmagając się z katarem podczas robienia zdjeć - nie ma to jak tegoroczny początek lata.

Najmodniejszym w tym sezonie trendem jest oczywiście niebieska/kobaltowa dolna powieka i linia wodna.
Początkowo linia nie miała być aż tak szeroka, ale jak szaleć, to szaleć. Fajnym akcentem są dolne rzęsy pomalowane kilkoma warstwami jasnoniebieskiego eyelinera z Lime Crime

Lista kosmetyków użytych do wykonania tego makijażu znajduje się pod zdjeciami








Ostatnio wygrzebałam z pudełeczka ze szminkami matową kredkę do ust w sztyfcie firmy Elf,
którą kupiłam jakiś czas temu i zasadniczo nigdy nie używałam
.
W końcu nadszedł odpowiedni czas aby ją pokazać
!
Co ciekawe, jest ona autentycznie słodka. Nie, wcale mi to nie przeszkadza,
mogę w ciągu dnia zlizywać ten sztyft i nie jest mi jakoś specjalnie szkoda ;)


Oczy:
ArtDeco - baza pod cienie
Avon - paletka 4 cieni - Mocha Latte
Avon - podwójna kredka do oczu - Light Blue & Black
Lime Crime - eyeliner - Blue Milk - użyty na dolnych rzęsach
Urban Decay - matowy cień - Electric
Catrice - żelowy eyeliner - 010 Black Jack with Jack Black

Maybelline - maskara - the Collosal Volum' express
Catrice - żel do stylizacji brwi

Usta:
e.l.f. Studio Matte Lip Color - matowy sztyft do ust - Coral

Twarz:
Bourjois - podkład Healthy mix - 51 Vannile Clair
Astor - korektor Perfect Stay - 001 Ivory
Essence - matowy cień jako puder - 22 Blockbuster
FM - mineralny róż - bronzing effect
Paese - puder brązujący - 4

twitter @RealAguss
instagram @RealAguss
pinterest RealAguss

3 komentarze:

  1. O jaaa miałam to zdjęcie od dawna na dysku, myslałam że to jakiejś dziewczyny z ameryki ;) Przepraszam Cie bardzo, podpiszę oczywiście że to twoje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny make-up, kolor na dolnej powiece jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń