17 listopada 2011

So sick...

Jestem chora...
Okropne uczucie.

Jestem także w trakcie robienia makijaży na konkurs Lime Crime Carousel Gloss Contest *klik*
Niestety zły stan zdrowia sprawia, iż makijaż jaki chcę sfotografować trzyma się do następnego łzawienia, czyli około 7 minut.
Jestem z tego faktu bardzo niezadowolona.

Oto, co udało mi się zrobić zanim się "popłakałam":

Delikatny, mam nadzieję, że jest idealny do niecodziennego koloru błyszczyka o nazwie " Loop-de-Loop", o jaki chciałabym powalczyć.

Pełnoletniość jest nudna...
To tyle, idę się kurować. 
W sobotę mam zamiar jechać do Wrocławia i muszę być zdrowa!!!

Oczywiście polecam kosmetyki Lime Crime

   

Jeżeli poszukujesz kosmetyków w kolorach o jakich mogłaś tylko pomarzyć, to Lime Crime jest tym czego ci potrzeba.

Przykład:

2 komentarze: