12 kwietnia 2012

Palette d’Antoinette by Lime Crime

Mam zaszczyt przedstawić kolejną paletkę cieni od  Lime Crime.

Nazwa Palette d'Antoinette inspirowana jest Marią Antoniną 

Paletka tym razem zawiera modne w tym sezonie pastelowe cienie


 
Oczywiście, jak na Lime Crime przystało cienie są oznaczone symbolem Vagan & Cruelty Free


Tym razem twarzą paletki została sama Doe Deere - założycielka Lime Crime i samozwańcza "Queen of the Unicorns"
Osobiście twierdzę iż ten tytuł jest jak najbardziej trafny.

Oto zdjęcie promujące paletkę:


Premiera będzie miała miejsce 1 maja i od tego dnia będzie można nabyć to cudo na stronie Lime Crime - klik

Cena za sztukę to ponownie 34.99$

I znowu dręczy mnie brak pieniędzy...

Skusiłybyście się na taki zestaw kolorystyczny na wiosnę?
Ja osobiście bardzo mocno rozważam zakup tej paletki...

Kocham pastele i z doświadczenia wiem że kosmetyki tej marki/firmy są bardzo dobre jakościowo, napigmentowane i długo się trzymają - jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch sypkich cieni i trzech szminek.

Tyle na dzisiaj, postaram się wkrótce opublikować nowy makijaż - dostałam wyzwanie/prośbę o wykonanie makijażu ze zdjecia i zamierzam się za to zabrać jak należy ;)

Bye



1 komentarz: